Checklista Service Level Agreement Fastighetsförvaltning 2024

Denna mall från DokuMera hjälper dig att göra en kontroll av åtgärder vid upprättande av ett Service Level Agreement (serviceavtal) beträffande fastighetsförvaltning.

Syftet med denna checklista är att underlätta konstruktionen av ett Service Level Agreement för en tjänst gällande förvaltning av ett fastighetsobjekt. Eftersom varje tjänst och objekt är unik är det viktigt att tjänstens speciella förutsättningar beaktas. Checklistan hjälper dig att göra detta.

Vid upprättande av ett Service Level Agreement är det viktigt att tänka på att ett visst tjänsteelement ses som en del av det totala åtagandet och att alla krav på servicenivåer och support ingår i en gemensam "kedja" för att undvika att den totala servicenivån haltar eller framstår som obalanserad. Med hjälp av checklistan och vissa extra råd i den kan du upprätta ett välbalanserat Service Level Agreement för fastighetsförvaltning.

Specifikation

  • Checklista Service Level Agreement Fastighetsförvaltning 2024
  • 3502
  • 1,31
  • 4
  • docx
595 kr
Välj din plan

Med vårt abonnemang får du obegränsad tillgång till alla våra dokument och guider